torsdag 14 februari 2013

natt tankar

klockan är halv 1 på natten och jag kan inte somna jag bara drömmer mej bort till gamla minnen..och nya funderingar..

tanken slår mig om och om igen.. jag vill ha en egen häst! ja ni läste rätt! ja tänker att jag borde ta upp ridningen igen och köpa mig en egen pålle att spendera mina dagar med! jag minns förr i tiden när ennda livet kretsade runt var att fort slippa hem från skolan så man fick cyckla ivääg till stalle och spendera hur många timmar som hellst i stallet och spendera tid med hästarna, jag saaknar känslan man hade! det går lixom inte att beskriva med ord! nåjaaa  jag ska fortsätta drömma om saaken eftersom det inte är så stor risk det går i uppfyllelse! men det skulle påriktigt vara helt otroligt kul har jag på känn!

nej nu måste jag försöka få sömn..
haha konstigt inlägg.. gonatt

Inga kommentarer: