torsdag 14 februari 2013

Idag när man ska..

Vara glad! umgås med nära å kära och allt sånt ni vet..

Då har jag damp! stressad,panik och har inärve! + att jag är forever alone här i min säng med daton som ennda vän!

Nattinlägget var ju lite rolig nu när jag tänker efter.. men säädan ja kuna int somn naa inatt! drömd om ho e kmr va tå ja skriver ede provi å allt drömd ja om!
imoron tå ja vakna var ja slut å int alls på bra humör å måsta stiga upp å fa ti skola! Vi hade då maktmedel med hannu maunula idag! sjukt bra kar! sko int vila slås me a.. Men så idag öva vi tå olika sakre å så ennu på måndag tå å sen ska vi ha som ett test när vi ska lägg ner en person och sätt handbojor på och sen slå med batongen.. och det är så noggrant och usch jag vill inte göra det! Så fast jag klarar provet imoro så har ja ennu hede på måndan som ja måst klar för att man ska få hede kursen! hoho!!

inatt tänkte jag också att jag måste nog skäpra mej och bli nyttig nu!! och idag efter skolan for jag till prisma och blanda en stor påsa karkki! fml!

neee hejjjhåppp nu gör ja så bra ja kan i allt å ber å hoppas he ska ga bra så kan ja int gö na mejr en he! pusshejdåååå ha en bra vändag!

Inga kommentarer: