onsdag 13 februari 2013

läser kollar läser kollar

pretty little liars avsnittet laddar så slött så jag läser lagar mellan varven jag tittar några minuter.. fruktansvärt irriterande om ni undrar.. och desto mera lagar och förordningar jag plockar fram så desto mera irriterad och nervös och panik får jag.. jag undrar också hur känslan är när jag får mejl av läraren i helgen om jag klarat det eller inte!jag lovar er att om jag klarar dehär provet på första försööker så kommer jag bli så överlycklig att jag inte vet vad jag ska göra! och om jag misslyckas så kommer jag vara en aaaning bitter och be att jag ska klara det på andra försöket då istället!

usch vad min blogg bara handlar om detta prov nu.. men det är verkligen en stor del av mitt liv det hänger på så det är just därför! nåjaa imorgon blir allafall en spännande dag!

saaknar denna snygging! ;) 






Inga kommentarer: