måndag 1 december 2014

Oj inte den bästa måndagen på länge.

Puuh.. skönt att denhär dagen börjar ta slut. När klockan ringde imorsse var jag så trött så trött så trött..sen i jobb var jag så trööött. När jag skulle titta på när en gubbe skulle cykla så råkade jag somna på stolen. Han började skratta och jag håka oj ja er i jobb... Nee hoho. Tå ja slapp hejm for ja mesama å sova å så vakna ja om liti över en tim fö ja tänkt ja sko ita men tå måd ja så dåligt så ja tänkt att ja håller på bli sjuk.. For tibaks å sovd å sen tå ja vakna var jag världens surast å väldens mest irritera.. så lag ja på en film som var faktiskt bra. Lullaby, check it out. Sen nu har jag varit ensam på en timmes prommis som gjorde att ja mår bättre och är piggare. Fast jag borde vara trött när det är natt snart. Men är endå ledig imorgon så ingen bryr sig om jag är upp hela natten. Japp puss hoppas ni hadd en roligare dag.

Bilderna beskriver ganska bra mitt humör. Men imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: