måndag 1 december 2014

Ne det är bara att konstatera

Jag har alltid tänkt och tyckt att det är ingen vitts att sluta äta socker. Likaså har jag aldrig brytt mig så mycket om att jag har gluten heller. Men nu efter denna dag så känner jag att nej jag måste prova och ge min kropp och mej själv en chans att vara utan socker och en strikt glutenfri diet. Eftersom klart att det är därför jag är trött och klart det är därför mitt humör är upp och ner. Men det kommer inte vara lätt i början. Men jag måste prova. Fast nu är det ju julafton snart så nu tänker jag bara börja sakta men säkert och sen bli mer strikt efter jul.

Och jaa varför skriver jag dethär på min blogg? Kanske för att då måste jag kämpa ennu mera. eller nej det har ingen skillnad för jag gör det här för att jag vill ha en frisk kropp. Nåjåå vi ska se hur det slutar  men just nu känner jag att jag verkligen borde göra det här.

Gonatt!

Inga kommentarer: