måndag 1 april 2013

Påsken


Påsken börjar glida mot sitt slut!
Det har varit en riktit bra och sköön lång helg!
om man bortser från att jag har varit sjuk i princip hela påsken..
Men har enndå varit glad när jag fått va med min fina!

har egentligen mest legat isängen hemma eller vid jonis tycker jag.. 
men jaa jag som aldrig blir sjuk blir vell ordentligt när jag blir..
känner ennu att jag inte mår riktigt bra!
men imorgon måste jag vara frisk! har inte tid att vara sjuk..


den åt jag på före jag blev sjuk
 sen lämnade den och stå och lockade inte mera..

tönnt

snygg..men ba fö ja ha mest lugi i sängen.

igårkväll var vi faktist till janinas villo me m å j!
 rikti kulit såläng ja kännd me frisk..





Några bild på hade som eså tönt
 men vädens söötast enntå <3







pluss att det har varit toppen väder hela helgen!
nu ska ja fösöök ork fa å ga elä na.
hejdå!

Inga kommentarer: