torsdag 28 mars 2013

hej

Hej på er mina 100 000 läsare.(åtminstoni)
Hoppas ni har det bra!
Förstår att det är så många som tittar in för jag har ju en så fruktansvärt intressant blogg.. 
helt fantastiskt.. 
elä na.....


Nu sitter ja iallafall å praktik och efter idag har jag påsklov till tisdakväll! 
känns som det kommer bli riktigt skönt! 
jag är så trött fast jag har legat i sängen redan kl. 9 varje kväll denna vecka! 
Har lagt telefon på tyst, å öronproppa i örona å så börja sova! helt sjukt skönt hare ve!
int nating ha väckt me föri klockoalarm på morne.
Och man blir snabbt pigg på morna tå he er så ljust tå man vaknar! 
ååh jag älskar sool! den har lyst hela veckan ju! awesome!

Nu har jag annars bara 2 veckor kvar här vid bevex. 
Det har tagit väldigt snabbt faktist. 

Och jag ser inte alls framemot att fara tilbaks till vasa men he er vell ba ti fa..
hoppas vi får en chill läseordning dähä sista perioden före somaloov!

Jaa jag kommer knappast uppdatera under påsken så 
GLAD PÅSK! 





Inga kommentarer: