torsdag 24 september 2015

Tre saker

3 saker jag ser fram emot
→ Bröllopet
-   Tå vi ska ti ruka
→ flytt ti vasa

3 saker jag gillar
→ Makuuni
→ Hösten
→ Att va ut å ga å hör på en podd.

3 saker jag inte gillar
→ Dum folk i dähä väde.
→ Ti kör bil.
→ Dåligt väder

3 saker jag vill
→ Hitt ett jobb i vasa.
→ Spring halv maraton.
→ Ha bra väder när vi gifter oss.

3 saker jag kan
→ Tyck om me sjölv oftast.
→ Ita mycki.
→ Slös penga.

3 saker jag inte kan
→ Bant.
→ Dans.
→ Ta hand om båne.

3 saker jag pratar om ofta
→ Bröllop
→ Jobb
→ Allt som e så orättvist i väde.

3 saker jag blir lugn av
→ Att lyssna på na podd.
→ Planering.
→ Att va å spring.

3 saker jag blir stressad av
→ Att planer bröllop. (Ibland haha)
→ Sånde som int kan kör bil.
→ Tå ja har mycki ti göra på ein gang.

3 saker jag ska göra i helgen
→ Jobb
→ Ungdomssamling
→ Ita goo.

3 saker jag gjort den senaste veckan
→  Shoppat
→ Umgåtts med vänner
→ Varit lat.

Inga kommentarer: