tisdag 1 september 2015

Gillar det inte alls

Ne ja tycker int att he er kul att joni er i vasa å jag i kållby. .

Int heller kul att nästan alla mina vänner är där..

Och jag har så mycket att göra men ja gör inget.

Varit på loppis just. Hitta int naa helldä.

Köpte en god sallad iallafall.

Kollat fösta ph idag. Så sjuk program

Jag fryser..

Borde ladda telefonen så den får så mycket ström så jag kan fa ut å motioner.

Ja ska sova nie ikväll.

Kmr int hind sova ti he..

Borde städa rummet. Det är kaos

Borde tvätta bilen.

Borde måla grejer.

Borde städa klädskåpi

Borde verkligen fa å sök en gubb som e bort i stan!

Sko int rikti ork me en till jobbmoron imoro.

Måst tvätt kläde min å.

Om ja sko bli liti positivari nu

Hmmm int kmr ja på na

Lol

Hejdå

Ha det så bra

Puss

Inga kommentarer: