onsdag 9 september 2015

Bröllopsplaner

Någon ville att jag skulle skriva om våra bröllopsplaner. Saken e den att jag inte är någon bröllops freak. Jag började fundera på bröllop först efter att vi förlovade oss. Haha så kanske därför jag inte har skrivit något om bröllopet. Men nog är jag lite små stressad och har ångest mellan varven och känner på mej att gästerna får komma till ett halv färdigt bröllop för jag kommer inte få ihop allt. Haha

Som sagt blir det ju ett mörkt och mysigt November bröllop. Så jag tänker ganska mycket på hur jag ska få det mysigt. Så det blir vell många lyktor och ljus.

Resan bokade vi i lördas också. Det blir spännande för joni har aldrig flugit och jag har bara rest två gånger. Det blir puerto rico för oss. Det blir nog bra sko ja tro.

Mest nervös över är jag över när jag ska gå in i kyrkan. Jag kommer vara så nervös. 

Annars räknar jag ner dagarna tills jag får spendera varje dag med mannen i mitt liv. 

Jag är så löjligt kär vissa dagar. Haha 

Nåjåå he var liti om he int vejt ja va ja ska berätt rikti. 


Inga kommentarer: