måndag 21 september 2015

59 dagar ♡

Hoh dethär med att veta hur man ska ha håret när man gifter sig måste ju nog vara nått av det svåraste. Jag har nujust 9 olika bilder ja tycker är fin. Och jag vet inte enns om jag ska ha upp eller ner mitt hår. Som tur har jag några veckor innan jag måste ha bestämt mej men men.

På tisdag ska jag och söm upp klänningen. Jag funderar så mycket på varför jag valde den klänning jag valde.. typiskt... Men hoppas att det känns bra när jag får prova den igen.

Nu har jag beställt hem lite konstiga grejer från ebay. Haha. Hoppas he kmr fram å gar att använd.

Jejj efter detta nattskift är jag ledig till torsda kväll. Så det blir vasa imorgon efter  springträninga. Ser framemot det för vi har backintervaller. Jeejj.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Jaa he er jo no naleis hemskt att man int kan va nöjd nangang. xD man sko naleis böv kuna släpp ede att allt måst va så perfekt. Men he er lättari sagt en gjort. :D

Anonym sa...

Precis! O man ska ju i alla fall int göra he misstagi som jag o säg åt karln att man int e nöjd o vill ha en ny, för tå dumbförklarar ti ju ein ännu meir! xD Haha..

Unknown sa...

Haha jaa,jag har int visa min klänning na åt Joni. Så ha kan int sej om ha e fin elä ful. x)