lördag 1 augusti 2015

Du måste bli snällare mot dej själv.

Tänk om jag hade vår egen lägenhet nu! Alltså jag vill så flytt hemifrån. Ska bli så sköönt! Räknar ner dagar varje dag. Allt fö läng ennu..

Alltså jag som har börjat mitt nya liv denna vecka att alltid tänka positivt i alla situationer. Eftersom det oftast finns något positivt med allt. Men nujust går det lite dåligt faktist.. sen har jag också försökt att vara snäll mot mej själv. För vi är så elaka mot oss själva varje dag. Tänk om vi sko va lika dum åt andra som vi är åt oss själva. Så varje gång jag har tänkt något negativt om mej själv så har jag ångrat mej och sagt förlåt till mej själv. Det låter ju riktigt töntigt men det är faktist riktigt bra. För med tiden tror jag att man blir nöjd över sig själv och vad är bättre än det! Japp så bli snällare mot dej själv. Vi kommer ångra oss när vi blir gamla över att vi alltid var så missnöjda med vår kropp som var så perfekt men vi förstod det inte då. Japp pusshej!

En gammal bild från skoltiden. Saknar det faktist lite grann. Denna dag var super rolig.

Inga kommentarer: