onsdag 12 augusti 2015

Känslan

Jag kom mej iväg på bodypump ikv. Och jag visste ju att jag är väldigt svag nuförtiden. Men nu fick jag bekräftat att jag är nog ennu svagare i min kropp en vad jag trodde. Alltså seriöst så orkade jag hälften av vikterna som jag orkade förr. Och förr orkade jag inte heller mycket.. så då vet ni hur lite vikter jag behövde. Och ändå var jag döslut. Efter första benövningen skakade mina ben så mycket så jag trodde det var jordbävning i salen. Men det var det ju inte.. men så efter första övningen ville jag gråta och åka hem.. haha nejmen det var nog roligt, ganska sköönt också  att pressa sina muskler lite och så känns det bra nu efter. Men ojoj det är som att börja från noll.. jaja såde eri..

Idag fick vi vår nyckel till lägenheten! Jejj.

Inga kommentarer: