torsdag 18 juni 2015

Äntligen kom jag mej iväg.

Senaste tiden eller efter kållbyrace har jag knappt kommit mej iväg och spring. Jag ha velat men inte orkat och haft motivation. Kanske för att jag inte har nått mål att se framemot. Idag hade jag bestämt mej att jag måste gå. Inte ville jag idag heller. Men iväg kom jag och sköönt men tungt var det. 10 km ensam for jag. Eller jag hade som vanligt bingo och katrin i öronen. Hehe.

Och igår anmälde jag mej till en springträning som bella håller som börjar i augusti och kommer vara i 3 månader varje måndag. Det är precis det jag behöver. Då får jag utmaning och någon att träna med och sen ska man delta i lopp som jag så gärna vill men int kommer mej till att göra ensam. Så jag tror det blir toppen ska vi hoppas.

Nu sitter jag i spa och väntar att solen ska lysa ordetligt så jag kan sola lite utan moln.. Hejdå.

Inga kommentarer: