söndag 31 maj 2015

Att det kan kännas såhär.

Bara för att man inte hinner umgås så ofta så börjar man sakna. Sakna så otroligt mycket. Det hinner man inte göra på samma sätt om man umgås varje dag. Lika att man börjar uppskatta och inte tar för givet,för det händer så lätt. Och att man förstår hur mycket någon kan betyda för en och hur mycket man behöver denna människa i ens liv. Och att man känner sig nykär när man bara umgås en liten stund ibland. Det tycker jag är så häftigt. Då känner man nog att man har hittat den rätta. För det är vell precis så det ska kännas fast man varit i ihop i flera å. Kärleken är allt bra häftig. ♡

Men endå väntar jag till mina lediga veckor när jag får spendera varje minut med dej. Men jag tror det behövs av båda sidona någongång mellan varven. . Japp japp dagens tankar. 

Tack för att du finns älskling ♡

Inga kommentarer: