torsdag 13 november 2014

Stressed like a bitch

Jag vet inte men jag är stressad. Jag behöver en bil. Det är jag stressad över. Men jag vill inte sätta mina pengar på en ful bil. Fuck! Sen var det stressigt i jobb. Det tycker jag inte om. När man får springa runt för at hinna med allt före man slutar. Och får fundera påvägen hem om man fick gjort allt. Sen kmr man hem och det är roddigt som vanligt här hemma och jag blir stressad över det. Ååh jag vill ha ett eget hem! Sen ska jag tillbaks i jobb imorgon. Fast jag trivs nog i jobb fast det inte låter så nu men. Men efter jobb ska jag och massera mig. Ajj kmr ta sjuk. Min rygg är så sjuk.. sen på kvällen blir det bosund med mina saknade vänner! Men nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Pussgonatt. Kul inlägg. Lol

1 kommentar:

Anonym sa...

hej :) sku du kuna skriv vannifrån kläde din e? di e sjukt fin! 😊