måndag 17 november 2014

Måndaag

Shoppingen imorsse.Jag fick föstört allt fö mycki penga som vanligt å sen när jag for till bilen hade jag fått parkeringsböter. Attans vad sur jag blev. Så onödigt!

For till jobb och hjälpte till med en flyttning och sen hem.

Ikväll for jag till fox gym och provade träna lite. Körde armar för det var så längesen. Jobbigt lite tråkigt men skönt efteråt. Haha


Och nej jag är inte pinnsmal och har int na magarutor. Men jag försöker vara nöjd ändå. För jag mår bra och är lycklig och det tycker jag är huvudsaken. Resten tycker jag inte har så stor betydelse. Alla är vi olika och alla är vi fina på vårat eget sätt.puss puss gonatt!

Nu har jag varit i bastu och ska fa å sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tränar du bara i sportbh?

Unknown sa...

Bara när jag är vid torp frys ensam i gym.