måndag 24 november 2014

24.11.2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Börjat jobba med gamlingar och utvecklingsstörda. 

Har du några nyårslöften?
Att börja tänka positivare på allt i livet kanske? Men det kan jag börja med redan idag.

Vilka länder besökte du?
Sverige. Kreta



Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit på telefon. 

Bästa minnet från 2014?
oj har haft ett super bra år men Stockholm med Joni. 
och när jag blev färdig skolan.



Bästa köpet?
oj jag har int köpt na mycki vetti sakre.  Bara en massa fina kläder. haha

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

Är det något du saknade 2014 som du vill ha år 2015?
Ööh. En bil måste jag inskaffa!

Vad ser du mest framemot med år 2015?
oj jag bara väntar på det nya året för det känns 
som det kommer bli ett spännande och underbart år.
så jag ser nog framemot hela året. haha

Inga kommentarer: