fredag 29 augusti 2014

Lixom nej

Igår kväll bestämde jag mej att jag ska ut på en morgonpromenad när jag vaknar. Ni vet på kvällen när man är så taggad fö allt möjligt när man borde sova. När klockan ringde tänkte jag bara fuck. Jag var så trött. Sov en halv timme till en sen steg jag nog upp.. och tog med den lilla skit hunden och for ut. He er jo tråkigt att ga sjölv men man blir jo frustrera tå man gar me hade hunden. Ha kan int ba gaa snäll å lungt.....Nåjaaaa läng känsta e som e to å ja mena alder koma hejm.. föredrar helt klart nattpromenader  istället. Men solen lyst så he var skönt fö ho har int synsta till på läng. Nåjaa he va nu he.

Nu har jag iti å duscha å vikt å hängd kläde å nu väntar ja ba på att ja ska få fa i jobb så att ja slutar å får ha fredasmys med älskling. Jepp pusshej!

Inga kommentarer: