lördag 2 augusti 2014

Jaa vet ni..

Tiden går fort. Sommaren glider mot slutet! Folk börjar snart skolan och jag ska njuta en extra stund för att jag inte behöver börja i nån skola.. usch vad skönt det är. Sen kan jag förstås sucka eftersom jag inte ennu har hittat ett jobb.. men no ska e vell rejjd upp se no. Har jobb vid keva Koti enda tills 27 augusti. Roligt roligt! Jag trivs så bra där!


Annars då. Joni har semester å jag jobbar bara liti nu så vi njuter och tar det lugnt och har det bra. Fast nu jobbar jag ikväll och imorgon natt. Men det ska nog gå bra.


Efter nästa vecka åker vi till Stockholm! ska bli så roligt roligt!  Jejj

Nåjåå pusshej!

Haha och igen några bilder på jag å min fina fjollvän!  Poss poss







2 kommentarer:

Anonym sa...

vannifrån e halsbandi? :)

Emma sa...

De e min lillsyrros. Men tror he er från lindex elä na :)