fredag 18 juli 2014

Tandblekning och vita tänder.

Det var en dag i åttan när en kille sa åt mej att jag har så gula tänder att om jag aldrig borstar dem. Jag minns det så bra och jag blev så lessen. För klart jag borstade tänderna men int blev dom vita av det. Sen det så tror jag att jag fokuserar mest på tänderna av allt på min kropp. Lite hemskt egentligen. Fast jag bryr mej inte om andra har gula tänder men om jag ser nån med fina vita tänder blir jag så avundsjuk. Seriöst alltså.

Nåjaa jag vet inte hur många tandblekningar jag har beställt hem och provat och ennu är jag inte nöjd med mina tänder. Jag har haft flera tandblekningar med gummi man ska ha på tändre. Men det är ju så jobbig. Sen har jag såklart provat en massa olika tandkrämer. Sen för några månader sen beställde jag nått som lät som att det skulle vara såååå bra! Som man skulle borsta 2 minuter med två olika skumm som det var. Men int tyckte jag att de blev något vitare.. Mera gul kändes det som.. nu har jag köpt aloevera tandkräm som ryktas är bra. Så får se nu..har bara använd det i 2 dagar nu ennu.

Jepp jepp snart lägger ja löständre. .

3 kommentarer:

Anonym sa...

pepsodent white now,bästa jag sett! testa den om du inte har gjort det!

Emma sa...

Okej tack för tipset! :D

Anonym sa...

Använd inte tandkrämer som sägs bleka. De innehåller slipmedel och sliter jättemycket på emaljen vilket gör att den blir tunnare och dentinet som är gult och finns under emaljen börjar synas igenom. Du kanske vet det redan men ett tips bara!:)