måndag 30 juni 2014

När man inte förstår sig själv..

Jag blir så sur på mej själv för att ja hela tiden går runt och är sur, när jag inte har nån orsak att vara sur. Utan jag är bara sur när jag skulle kunna vara glad. Och när jag tänker att jaa men nu blir jag glad och inte är sur mera. Så går det några minuter och sen håkksar jag att jag sitter igen och surar någonstans för mej själv.. lixom varför? Jag har inget att klaga över eller nått men ändå.. alltså nu är jag alltså sur över att jag alltid är så sur. Har ni svar på min sjukdom eller hur jag ska gå till väga kan ni lägga en kommentar i komentarsfältet.  Tack!  Puss

Det om det. Idag var jag sista gången till easyfit och träna och lämnade in nykeln.  Sköönt. Trivdes inte ändå där. Men idag tar jag tag i mina matvanor! Det får räcka nu. Den senaste tiden har jag i princip ätit godis varje dag. Bytit ut mat till godis och sen ätit skräpmat i mängder. Sen ska jag inte tala om hur mycket chips och kexer jag ätit. Seriöst mår jag inte psykiskt eller fysiskt bra av det. Och min mage är sjuk för det mesta. Japp så det får bli ändring på det nu.  Lite måtta måste det vell finnas. Jepp se on se. 

Ikväll blir det fotboll i esse med mina fina vänner! Måste träna lite inför lördag när det är midnightfotis i kållby och vi ska vara med! Haha he kmr bli så lajbans! 
Nåjåå Hejdå puss på er!

Inga kommentarer: