måndag 16 juni 2014

Dagens

Är: Nöjd
Mår: jo mestadels bra.
Ska: ba ta e lungt ennu en stund.
Har: städat huset idag.
Bör: njuta mer av vardagen.
Kan: nåjaa en heil deil vell.
Blir glad av: Människor med energi och glädje.
Vill ha: en varmt dag imorgon.
Drömmer om: en härlig sommar!
Fasar inför: hösten. vet int va ja ska böri gö.
Trivs med: mitt ny jobb.
Känner obehag inför: int vejt ja nu na.
Planerar att: ja ska lär me finsk dähä soman.
Bor: Hemma.
Klär mig i: he ja känder att ja vill ha.
Dricker: mest kaffi å te. höhö
Tittar ofta på: instagram. hehe
Lyssnar ofta på: musik.
Läser: allt för lite.
Idag: är en sköön dag!
Imorgon: blir jag 20 år.
Igår: jobbade jag mestadels.
Nu: borde jag inte gör nått alls.
Lycka: att man är frisk och mår bra.
Sorg: är inget jag önskar någon.
Älskar: dagar som denna.
Hatar: flugona tå man ska sova.
Lever: en dag i taget.

Inga kommentarer: