torsdag 24 april 2014

Snart 3 år.

Snart har jag bott mina 3 år i Vasa och gått 3 år skolan.. Hmm nu känns det som att oj vad fort det har gått. Men nog har jag haft lejdo å vila hopp åv mang gang men nu känns det som att ja orkar dehär sista dagarna så är jag klar med allt! Fy vad sköönt! Tror he kmr va bästa dan i mett liv tå ja gar ut så känns e nu! Haha men no kan ja jo sej att ja har hadd e kul i skola me demde knasi kompisa min.. Jag sa åt Filip på klassen idag att det är synd om honom som haft mig släpandes efter sig sen andra dagen typ.. Haha meen ojoj nog kommer jag saakna alla ändå när det är över. 
För utan mina pojk kompisar så skulle jag inte ha pallat skolan helt klart.
Haha japp japp. Men ennu några veckor som jag ska ha roligt i skolan. Höhö

En gammal suddig bild.

Inga kommentarer: