onsdag 23 april 2014

It's all in your head

Att ta på sig träningskläderna,lämna telefonen och pulsklockan hemma,och gå ut i naturen och känna hur solen värmer fast klockan är närmare åtta gör att man känner hur kroppen fylls med energi och glädje! Jag promenerade lite, satt en stund vid havet och tog några djupa andetag, sen tog jag och sprang upp för en grön kulle några gånger för att få upp flåset lite. Fortsatte gå en bit och stannade vid en sten och hoppade liti upp och ner och tog lite knäböj. Gick vidare och njöt och tänkte på bara positiva saker, som hur lycklig och tacksam jag är över allt i mitt liv nu. Sen efter en stund kom jag fram till ett ställe där jag lyfte lite tyngder och kände hur skönt det var att bara få göra det som kändes bra i kroppen och det som var roligt. Gick vidare en stund och tog lite magträning och så stretchade jag lite och gick sedan vidare hem. Lite över en timme var jag ut. Kanske inte det tyngsta fysiska passet jag gjort men helt klart det bästa och skönaste psykiska träningen jag gjort.
Det var om det. Puss på er.


Inga kommentarer: