torsdag 27 mars 2014

bloggningen ligger nere..

jag jobbar,njuter,är lycklig och sur mellan varven..haha ikväll försökade jag mej på att göra slingor och det misslyckades som vanligt. typiskt.. nåja he finns värr sakre skriva min fina vän erica till mej så tå tänkt ja jaa no finns e jo värr sakre en att int håri råka bli som ja tänkt he sko var ikväll.. Annos ere raatis sköönt me fridan imoro! Jag väntar på soman så armadis..vill veta vilket sommarjobb jag får eller om jag får något alls.. jag vill veta om jag står här utan jobb efter sommaren.. Jag tänker och planerar och vill så mycket.. det mesta blir ändå ogjort.. jag har också kommit på att ja knarar mycki.. å ja vill int göö e så efter ja har knara åt nan så skämms ja liti elä som ja tänker att ede var naleis onödigt ti knara om.. ja vill bli positiv men he gar int så braa. elä vissa daga kanski..haha annos skola mårar ja pååå mee.. sko vila få unda slutarbeiti så ja int böv tänk på he na mejr men får int presenter e na ennu såå... int fö ja e fädi heller men...jaaa å ja vejt no att dähä inläggi e heilt osammanhängand men ja vill ha e så så att ni int föstar rikti na va ja talar om fö ja vejt int sjölv heller..nu ska ja koll liti weheart it och hör liti på bob dylan! japp jappp gonatt!





Inga kommentarer: