måndag 10 februari 2014

Måndag

Vet inte om de har hänt förr att ja har vakna en månda morgon och tyckt att ojj va skönt med måndag! Men imorsse var jag rikti lycklig å glad! Jag sjöng hårt i bilen påväg till praktik! Haha sen var praktik dagen rikti bra! Sen for jag hem å direkt ti stallet! Var riktit roligt! For i terräng å galopper me heppo å he var så härligt fö ho va så på g å ja var fortfarand glad! Sen när ja kom hem åt ja å sko böri ställ me ti gym men tå märker ja att just he ja har int na fucking bil! Blää jag vill ha en bil! Nåjaa tå börja ja städa iställi å san så var ja så på g ti träna så ja måsta träna jär hejm så var 40 min på springmatto å körd intervalle å allt möjligt! Hört på kate perry å sjung så grannen hörd! Haha sen efterhe så forsatt ja träna maga ordentligt! Händer int så ofta fö he e så jobbigt! Haha japp å nu iter ja e  välförtjänt kvällsmål och sen blir e duschen å så natte! Imoro er en ny daag och det är tisdag och det betyder att min lärar kmr å utvärder me.. hjälp.. men nåjaa int har ja na hög krave så no bod ja bli nöjd! Jepp jepp na mejr beskrivlian dag kan man vell int fåå.. höhö gonatt!

Inga kommentarer: