fredag 15 november 2013

Skönt med lite fredag ibland!

Jag och erica tog och tränade benen igår kväll så ordentligt så vi kunde knappt stå efteråt.. och idag går jag som en anka och imorgon vill jag inte veta hur lemin ja kmr va! haha 

Nu är det fredag och ikväll är det nog så att jag kommer äta godis.. orkar inte hålla mej mera för det är så tråkigt.. haha så ikväll blir det idol med mycki makuuni! åh va he ska va gooo! hahah 

Nu har jag laddar ner google översättning på telefon och sitter och översätter meningar till finska! det mesta jag vill nu är att lära mej finska! blir pöllo på daga tå man int hänger me va folk talar! så nu översäter ja all ode ja kmr på att ja int vejt va betyd som ja har hört dähä viko! fast ja har jo så svårt ti lär me så int vejt ja ho nating nangang ska fasin i hövo men he er vell ba ti måra påå! naa orde har ja jo lärt me dähä viko så kanski om 11 viko så kan ja liti mejr! man kan jo allti hopppas så! 

happ happ ni ska ha en bra helg mina söta läsare! höhö


Inga kommentarer: