tisdag 7 maj 2013

Own it. Live it. Love it. Stop being ashamed of who you are.

Det går trögt här på bloggen! men jag lever och mår toppen! eller allafall tills igår när jag blev fast i kameran med  typ 30 för hårt och kommer troligtvis att mista de förbannade körkortet! jag sko kuna slå me sjölv i hövo fö ja blir så arg på me sjölv! gah alltså! nåjaaa livi gar vell vidari.. knappt men.. -.-

annos i skola försökar man ork va i.. snart sommarlov iallafall! nett

ikväll har jag varit på spinning! rikti skönt! min motivation till träning är på noll sådär annars men ska hoppas den återkommer..

imorgon är det skola från 8-4 och sen åker jag hem igen. skönt! fast det har varit rikti skönt här ikväll också.. skönt att få vara ensam ibland! ja jag har blivit en liten ensamvarg som trivs att vara ensam nusomdå. nåjaaa nu kmr liti bildre från seinast..


första glassen på torgi

glad störd tjej

cp <3

bästast <3

my girls in abc 

haha papp försöker få räva att överleva

Inga kommentarer: