tisdag 14 maj 2013

Helt Awesome

Idag är jag hurttig på att uppdatera bloggen!

(haha det blev molnigt före 12 så var ingen vitts att fa heim å sol) 

nåjaa annars fick jag veta att vi endast har 7 skoldagar kvar före sommarlov! 
det är ju helt sjukt sköönt! sen är det bara ett år kvar i denna skola så slipper jag den!
säkert kommer man sakna den och så, men känns som jag har varit så länge där fast det egentligen har tagit sjukt fort.. 

nu har jag varit å handlat och sen när jag kom hem kom jag på att ja sko prov gör sånde banan plättar som all talar å lägger upp bild på så nu gjo jag he å! di bleiv faktist hejlt goo å var så sjukt lätt att laga..
kommer troligtvis att göra demde flejr gang! 
köpte jordgubbar också när jag var å handla bara för att dom är så goda!! nami

nu ska jag ta å koll film.
 och sen ikväll ska jag ut på länk fast det kommer börja regna här snart tror jag.



Inga kommentarer: