söndag 7 april 2013

va raate

Var duktig och kom mej iväg på gym! hann träna en stund och sen började jag igen må så dåligt så jag kunde inte göra nånting för det är så hemskt.. fick lika igår vid abc..kan inte enns öppna munnen tillsist för det är så hemskt..jaa men jag for hem från gym och var så stressad och arg men så sa papp att he måst va na ja hadd fö na år san.. tå fick ja na medicin så bleiv e bra. så nu ska ja si om ja får ut he å prov om he er he så ja sko slipp dähä skit fö ja får fejli åv ti mittiallt böri må rikti dåli..men tå fare bort typ om en stund. he er så mjölo..

annars är min teori att jag har ju gluten och håller inte den dieten..så mina tarmar mår ju inte så bra, så sen när jag var sjuk och spydde så vet ni ju att hela magen omtumlas och tamarna vänds å vrids! haha jaa mysigt är det ju.. men då märkte min tarm att ojj nej jag mår ju inte alls bra jag.. nu får jag nog börja protestera så emma måste skärpa sejj och börja äta rätt igen.. det kan också vara en orsak! men jag ska prova med den första nu tillförst och se om det hjälper! 

ikväll for jag med martina till stallet och myste med heppan. han börjar repa sej efter att han har blivit sparkat i hagen så idag såg det ganska så bra ut så det är skönt! 








Inga kommentarer: