fredag 5 april 2013

Fredag

varje morgon jag börjar klockan 6 så somnar jag inte på kvällen..Jag vänder å vrider mej och tänker och filosoferar och somnar inte.. Så när klockan ringer är jag inte enns trött för det känns som jag inte har hunnit somna ennu..man har lixom bara slumrat in ibland en stund.

Nu sitter jag och läser lite träningsbloggar och försöker få lite motivation.
och det får jag verkligen!! Ibland får jag en sån energi att träna att jag inte kan sitta still.. och ibland har jag så lite energi så jag sitter hellst still.. det går så från dag till dag..Får se om jag åker till gymmet ikväll eftersom det blev så slarvig träning igår! har enndå inget att göra före jag hämtar joni från bussen. Eller efter praktik far jag direkt till stan med linda å sandra.

nu får ni titta på snygga Amazon! ojoj va e sko va rolit ti träff ennar!






Inga kommentarer: