torsdag 18 april 2013

Från och till hur jag vill se ut..

jag är så från och till! en dag är jag att det gör inget hur jag ser ut bara jag mår bra och känner mej pigg och är glad! sen nästa dag är jag att nej jag måste verkligen skärpa mej för jag vill inte se ut såhäär. jag vill ha mer muskler och vara stor och stark som värsta bullet.. sen nästa dag känner jag att jag vill inte alls ha stora muskler jag vill bara ha små fina muskler som syns bara lite.. sen så följande dag tänker jag att skillnad om jag har muskler bara jag är smal! sen följande dag typ ääh det gör inget fast jag har några skavanker här å där.. ja sådääär är mitt liv.. varje dag har jag olika tankar om min kropp! vissa dagar är jag nog helt nöjd också och tänker att jag är nog bra som jag är. men så följande dag är det någon av ide ovannämda igen.. alltså är det ingen annan som är såhäär..jag kan inte vara ensam om denna känsla att inte veta hur man vill att sin kropp ska se ut för att man ska vara nöjd över den!

nåjaa det var en liten kvällstanke här bara..


4 kommentarer:

Pamela sa...

måst bara sej, du er int enda me dömde tanka. Jag har exakt sama. Å he så jobbigt, fö jag tränar myki men vet liksom int va jag vill få ut åv e. Fö imilla vill man bli rikti stor, värsta biffen åså ibland bara få lite synlig muskle å jaaa. he så svårt ti veta, tåe varierar såde från dag till dag. Men nån gång måst man ju no nästan bli nöjd :D

Emma sa...

ååh men va bra att nader har lika tanka! fast he suuger jo no! men jo no måst man vell bli he! men du har jo sjukt fin kropp tu! ja bruk rikti koll på a å tänk wow ;) haha så du ska no va nöjd ;D

Pamela sa...

jaaaa! hahah tack, du ska no vara nöjd duå tkr jag ;D

Emma sa...

hahah nåjaaa ;D