söndag 17 mars 2013

Tänker börja med detta


Dag 01 - En bild på dig själv & tio fakta.
Dag 02 - Någon du umgås väldigt mycket med. 
Dag 03 - En bild på din familj. 
Dag 04– Det här får mig att må bättre
Dag 05 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 06 – Det här får mig att gråta
Dag 07 – Det här upprör mig
Dag 08 - En person som du saknar.
Dag 09 - Någon i din släkt.

Dag 10 – Dehär ser jag fram i mot
Dag 11 – Min bästa vän
Dag 12 - En bild på ditt syskon.
Dag 13 – Min tro 
Dag 14 - En bild som påminner dig om gamla tider. 
Dag 15 - En bild på barndomsvänner. 
Dag 16 – En pryl jag inte klarar mig utan 
Dag 17 - En person du kan berätta allt för.
Dag 18 - En bild på din fritid. 
Dag 19 – Mina rädslor
Dag 20 – Det här skulle jag göra om jag vann en miljon
Dag 21 - Någon du älskar. 
Dag 22 - En bild på en tid du saknar. 
Dag 23 - En bild från i somras. 
Dag 24 – För två år sedan
Dag 25 - En person som alltid gör dig glad. 
Dag 26 - Någon/några som du alltid har roligt med. 
Dag 27 - En bild som du alltid skrattar åt. 
Dag 28 - En gammal bild på dig själv.
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv. 
Dag 30 - Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Inga kommentarer: