söndag 3 mars 2013

1000 kg

nu känns det som att jag har 1000 kg på mej och orkar inte stiga upp och fa å borsta tänderna heller.. så att jag sen får krypa ner under täckt ennu en gång.. jag tycker jag har bara sovit senaste tiden..
jag har lejdo på min kropp nujust.. vill inte enns titta mej i spegeln.. fml..ääh borde tänka om.. men man blir bara sur..usch

ikväll har jag allafall varit på en länk och tittat på så ska det låta! janina å sandra kom hit en sväng också! trevlit!

jag tror att jag har vari förläng uta joni nu så ja byri tapp livsglädjen.. hahah nämen serrii.. he e så töögot naleis allting..

har int naa motivation ti fa på praktik heller.. sko heller arbeit å få penga..vilket jag är i stort behov av..

nee slut knara för ikväll nu ska jag sova och vakna upp till en ny underbar måndag..



Inga kommentarer: