onsdag 27 februari 2013

prata med djur och allt annat

tänk om man skulle kunna prata med sina djur. Det skulle ju vara helt fantstiskt! tänk att ha en diskussion men sin hund om vad han vill typ om vi ska åka på en promenad eller om han vill fortsätta sova t.ex. Hur den har det och sånt! visst kan man prata med den men det är så tråkit när man inte får nått exakt svar..

haha okej konsti fundering..

nu e ja rikti såde att fml! imoro måst ja va i vasa kvart före nie! usch och hitta till halkbanan.. kmr inte gå bra.. fml som sakt!

nu har jag riktit tråkigt också! borde träna men det lustar inte alls.. usch

sandra tycker jag att får böri koma hejm å slut ti va bort å sool å bli snygg å brun å vittsi!!

å joni sko kuna smyg hejm från mili å koma å va me me!

varför släpper alla serier ut sina avsnitt på onsdagar varför inte olika dagar..
nu har jag sätt 4 olika serie san jag kom heim..

nu ska jag dricka tee..

ja har skärd me sjölv på pappre heila dan så all fingre har eitt elä två skärsår.. tar sjuk tå ja skalar appelsin.

ja blandar högsvensk å dialekt!!

både min juppi å dator e heilt feil i hövo!

nu ha ja skriva en heil deil ja tänkt å gjort idag! tack hej!

snart jul igen..




Inga kommentarer: