tisdag 5 februari 2013

Kaos i hjärnan

Jag har försöökt vara positiv och glad idag också! men iskolan fick jag bara så kaos i hjärnan så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vi har så mycket nu de här 3 sista veckorna. Prov som man bara måste klara! Imorgon har jag datasäkerhetsprov. Ska jag vara ärlig fattar jag inget! så jag måste verkligen läsa på det ikväll! hur jag ska få motivation till det vet jag inte!? Men får jag godkänt är jag nöjd!

Idag gick vi igenom ett gammalt väktarkorts prov! joo det gick ju bra jag fick ju enndå 37/100 poäng!
Nästa vecka ska jag skriva det! hur i hela friden ska jag klar he!? Å ja måst som klar e! he er viktigast provi vi nangang har hadd..! hujja!

Nåjaa nu ska jag först kolla ett avsnitt pll sen tar jag och läser på prov!




Inga kommentarer: