torsdag 7 februari 2013

Jag måste plugga..

Jag det måste jag göra för att klara väktarkursen nästa vecka! Idag hade vi ett prov som är lika som vi kommer ha bara att med lite olika frågor! Och jag blev underkänd igen..(jag var inte ensam som tur) men enndå om jag ska klara detta prov måste jag faktist plugga häcken av mej! Och det är en sak jag inte är bra på! och när det är lagen jag måste plugga blir det inte lättare! he sko va lungt om man ba sko böv läsa igenom e men man måst jo fösöök föstaa demde textre tär i ede ful lagen å! elä lungt å lungt he er langt över 200 sidor jag sko bod läsa egenom..serri

sen att jag har tre andra prov nästa vecka gör ju att man bara längtar tills nästa måndag! fml..
hur detta slutar undrar jag verkligaen..

sen när jag funderar på framtiden vad jag skulle vilja bli så är det sjukt hur mycket jag kommer måste plugga isåfall! t.ex. polis eller  kriminal polis! wow vad det skulle vara häftigt! sen akutvårdare! ååh vad roligt det skulle vara!

Men jag får vell drömma om vad som hellst! det är ju en annan sak att jag aldrig skulle klara det med mitt läshuvud!

Jag blir vell nog till växthusarbetare eller gatsopare eller nått annat som man inte behöver kunna nått till!
punkt slut det var om mina tankar idag!

oj tå ja läst igenom dähä vejt ja int om jag ska skratt elä gråt!-.-

hejdå!


2 kommentarer:

johanna sa...

Nejnuuu! tro lite på dej själv, Emma :) he krisar ibland, men du kommer att klar i! <3

Emma sa...

nee he er int na vitts känns e som... men jaaa he syns jo.. :) <3