onsdag 13 februari 2013

hoho igen en gång..

Idag hade vi bara information om kommade dagar!

Torsdag- Makmedel kurs i smedsby kl.10-15

Fredag- Väktarprov kl.10.. gäääh!!!

Måndag- Maktmedel kurs kl. 8-16! hoho

Tisdag- Minimässa kl.9 och en föreläsning! slutar 11.45
omtagning av väktarkortet! kl.8

Onsdag- FML då kom dagen när jag ska vara gruppchef på ett evenemang inne i stan med en finsk pojke i tvåan som kan ennu mindre svenska en vad jag kan finska!
jepp där ska vi sammarbeta och få ihop så alla andra elever håller ordning
 och så allt är säkert och löper smidigt!
hejjåhåå jag längtar redan! 
kommer bli kaos där när vi ska försöka komunicera..

TORSDAG & FREDAG
OCH FÖLJANDE VECKA LEDIGT!

sen är det praktik i 6 veckor som gäller!

Japp ni kanske inte bryr er men jag skriva ner e ige nu så jag minns allt!









Inga kommentarer: