tisdag 19 februari 2013

Glad,lycklig och nöjd!

japp det är jag idag! Idag lyckades jag klara väktarprovet! jag har varit nervös i flera veckor och i söndas ville jag hellst leks ner å ba gråt fö ja tänkt ja kmr int koma igenom denhär viko! nu har jag allafall över provet och jag är så nöjd för när jag skrev provet idag var jag så nervös så det var helt sjukt! vågade inte tro jag hade klarat det före jag var helt säker! but i made it! woho

Nu återstår bara fysiska testet imorgon kl.8. men bara jag fokuserar och gör allt ordentligt och minns alla små saaker så kommer det gå fint nog! Sen är det ju ennu rits jag ska vara gruppchef på men jag får vell föröska mitt bästa med att prata finska! så blir det nog bra!

Ikväll for jag iväg på ett spinning pass också! jag hade sån energi så jag trampade som aldrig förr! vet inte vart allt energi kom ifrån? men jag var svettig från topp till tå när jag var klar! då tränade jag magen å ryggen en stund och sen fort hem och dricka min nya protein shake som smakar världens godaste! choklad med mint smak! så nu kanske jag får mera motivation att träna när jag får njuta av det efteråt, hehe

Tå ja kom heim så var ja så glad å nöjd å sjungd å hoppa upp fö trappona i trapphusi! så möter jag en gubb som flinar å ja skämms liti men ha tyckt ba att sjung på ba! så skratta ja å baa jaa ja er så glad idag! så ha ba jaa he er bra he! haha

nåjaa nu ska jag hopp i duschen å sen å sova så ja e pigg imoron!

pusshej!




6 kommentarer:

Eva sa...

Härligt Emma :) ja har hållit tummarna för dig hela veckan :D

Emma sa...

ÅÅh taaack va snällt! ja har ve så nervös! men nu har ja klara allt så nu böv ja int funder på hede na mejr! :D

Eva sa...

Vad skönt :) var ska du vara på praktik? :)

Emma sa...

jaah! ja ska va vi bevex! :D

Eva sa...

Okej! Lycka till :)

Emma sa...

taack :D