måndag 11 februari 2013

Det hände igen..

jag skulle på spinning men det var fullt! så jag tog en zumba lapp och utsatte mej för det igen! haha jag försökte hänga med i svängarna och hoppades att det skulle koma nån bra låt som jag kunde shejka till! haha  sen var det EN ända gubbe med i gruppen! och jag kunde inte hålla mej för skratt när jag kollade på honom för det såg så sjukt ut!och det värsta var att det såg säkert ennu värre ut för mej! haha nåjaa jag ser inget kul i zumba egentligen och sen fick man knappt upp värmen på 45 min..(inte min träningsgren) men sen for jag på power core och sen hade jag ennu tagit en lapp till cross-fit men det skippade jag eftersom min huvud orkade inte mera! kroppen skulle säkert nog ha klarat det men inte mitt huvud så jag for hem och nu sitter jag och försööker plugga in lite kemi i mitt huvud!


Inga kommentarer: