onsdag 30 januari 2013

Simhalls Besöket..

För det första kommer jag inte åka till simhallen till klockan 7 nåmer eftersom omklädningsrummet var fullt duscharna var full och bassängen var proppad! hujeeda mej! fick basill skräck och människo skräck nästan! usch jag har aldrig förr tänkt på hur äklit det är i en simhall men idag när jag började fundera på det så var det hemskt..(inte likt mej egentligen) hehe

Men det är inte det värsta jag började på att simma och när jag hade kommit ca. 500 meter så märkte jag att jag simmade med tuggummi.. Så när jag kom till ändan skulle jag svälja det..(ni som känner mej vet att jag har lite svårt med det) men jag steg upp på den lilla kanten som finns en bit under vattnet och vände mej om och fick svejld tuggummit..Sen när jag tittar ner så kan ni gissa vad jag ser?? JO mitt ena bröst hade hoppat ur bikinit.. Så där står jag med det i luften ut mot hela simhallen! Jaa ni kan ju gissa hur fort jag for under vattnet..Hemska saker..Jag hoppas man inte ser bra genom simglasögonen för en gubbe kom precis simmade mot mej.. Efter det så ville jag hellst simma under vattnet resten av tiden..

Så idag lärde jag mej att om jag besöker simhallen igen så sätter jag på mej en simdräkt som hålls på plats!!






Inga kommentarer: