måndag 3 december 2012

Julen är snart här

Det är redan 3 december! Helt sjukt vad tiden går fort! denna månad tycker jag i princip väldigt mycket om för det är en månad då man bara ska mysa hör på julmusik och ha det roligt och int ta så stor painheita över naa för att he snart er jul,så man ska baa ta e lungt heila tin! elä såå er min december iallafall! precis he!

Annars går allt rikti bra och jag är riktigt glad och allt! men just därför vaknade jag med att jag känner att jag får en blåso på mun! IGEN en gang.. jaa det förstör verkligen en hel vecka! jag blir så sur! men denna vecka   i vasa blir kort! bara imorgon och sen onsdag och så åker jag hem och har ledit tills måndag! ska blir riktit sköönt! Och nu ska ja böri ställ me ivääg till ett bodycombat pass! perus måndagar! men det kommer trolitvis bli segt med träning på jullovet så det får mej att må psykiskt dåligt! haha nejmen när jag är hem hittar jag inte na motivation att träna! men här i vasa så är det bara att jag tränar varje dag det lixom sitter i huvudet! men nåjaa som jag saa så ska man int ta na painheita över december så fast jag äter en massa choklad å tränar mindre så är det inte så farligt! efter nyår så brukar man ju oftast ha att man ska träna och vara nyttig så då tar jag igen allt! såå precis!! haha detta inlägg är rikti fruktansvärt tållo å löjli å onödi men nåjaaa ja tar vell å publicerar e så ni som kollar in på dähä bloggen varenda dag så har na ti läsa! pusshej!
ha de bra och minnas att njuuta av december!


Inga kommentarer: