torsdag 15 november 2012

Torsdag

Skolan gick ganska fort slutade redan 1. 
Så nu är klockan halv 3 och jag har redan städat hela lägenheten! (utom 2 rym som int e min) 
Nu borde jag göra nå mat åt me fö ja e så hungro! men he er liti dålit på mat fronten här nujust.. måst vell fa å handel nating efter gymmet om ja orkar eftersom ja ska va här ennda till lördag! får joni som sällskap så de e rooligt! blir som vanligt spinning och powercore ikväll! jobbigt när jag tänker på det nu.. men känslan när det är över är så bra så man bara måste kämpa sej egenom dem! precis he idag ändrade jag frisyr igen! eftersom jag såg ut som en mommo me kort pannlugg å vill int ha e ba ti sido så tå prova ja på mittbejning idag! japp har lite fö kort pannlugg så he halls int som e ska va så måst ha e me två spänn! haha chill hejdå!




Inga kommentarer: