torsdag 15 november 2012

Lidl

Skulle ju som sakt och handla ikväll efter gymmet! så jag for till lidl som var närmast och där finns det seriöst bara en massa konstiga saker så jag handlade inget mat i princip bara en massa gott och onödigt! haha så typiskt mej! haha


annars så kom jag på när jag kämppade hem på den där förbaskade cyckeln ennu enn gång! att jag har cycklat lungt över 50 km denna vecka! och då kan ni tänka att jag hatar egentligen att cyckla! jag springer heller 10 en cycklar 5! då undrar man jo varför ja far på spinning å tramppar ihääl me! nååå he er ba för att he er så bra träning! men ti peed ti skola å ti peed ti gymmi e sånde som man sko hellst ha flyyg till!
men om man tänker positivt får jag vell nog nått bra ur det! 

nu ska ja ta å knaper öra åv tomten ;) hehe 

Inga kommentarer: