onsdag 24 oktober 2012

vaknat på fel sida

tror jag vaknade på fel sida imorn.. har allafall varit cyklande inn till stan med min skrangliga cykel med nästa punktering i båda hjulen.. sen märkte jag att jag börjar ha fruktansvärt lite pengar.. men enndå köpte jag en tröjja.. typiskt mej.. blev på dålit humör för det och sen nu är jag hem och märkte att jag int har na powerpoint på daton å ja kan int så mycki så ja sko få lada ner e så nu kan ja int laga läxo naa.. elä ja sko måst spring iväg ti skola å laga e men vem sko ork me na toko.. jaa int jag... fyy så nu kmr lärarn bli suuur.. kul.. sen så känns det som jag bara ätit och inte gjort nått vettit denna vecka..så då jag tänker på det blir jag ennu mer på dåligt humör.. å de värsta e att jag inte enns orkar bry mej.. eller jo jag bryr mej men ja gör inget åt det..typiskt.. kanske jag börjar sova igen eller nått..precis he hejdå..

många bilder från igåår kommer det upp här..
men bara för att på bilden ser jag så glad ut! :D




Inga kommentarer: