måndag 22 oktober 2012

Monday halleluja

Tillbakas i vasa igen efter höstlovet!
skolan mena ja dampp ihääl me!
imorn försovd ja me ejn tim..
sko va nytti idag! har int alls ve he!
har tagit 109 foton under höstlovet..
så alla kommer jag inte visa men ska visa en del av vad jag gjort!
har fotat det mesta typ! inte när jag suttit på wc eller något sånt men ja ni föstår.. 

Framme i luleå! första dagen vi sko å shopp ;)

janinas lyckast spill ut allt limsa vi max.. haha

prova en massa kläde men köpt typ int na..

söötisa!

He kom snön!

vi sko lås va cool å fa på cafee..
å he var så äkli he ja to så ja mena spy på ställi.. x)

vi var ti badhuset en kväll ;)
å låna miisans bikinina så vi var sjukt snygg ;)
hahah


gullo

<3

köpte 4 par nya skor ;)

påväg hem va vi trött å sur! ;D

söötis

var å arbeit ti torp frys torsda å fredag.

var på promenad i skogen å vart genom blööt!

städa mitt rum x)

städa ur mitt klädskåp!


fint vikt jåjå he er roddot igen om en viko enntå! ;)

fjolla me

chilla me demdeee trolle min

drack kaffi

kolla hockey

spela hockey ;)

klippt bort liti hår åv me sjölv xD

var å si step up på bio

hadd slagsmål me jay å fick en massa blåmärke x)

umgicks me hade snyggingen min föståss <3


kom tillbakas till vasa och fick umgås med mina störda klasskompisar!



jappp prick he! så he var mett höstlov! fruktansvärt ointressant för er säkert!
men he er int mett problem! 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Har Janina na blogg? :D

Emma sa...

Ne ho har int naa :D

Anonym sa...

varifrån är skorna som är längst till höger? =)

Emma sa...

Di är alla från skopunkten i haparanda :)