onsdag 26 september 2012

Onsdag!

Halva veckan har gått! 
men idag börjar jag först 20 över 12..
så har lixom inte mycket att göra nu!
tänkt ja sko för ein gang skull laga matte läxo imorn..
men tror ni säädan ja fata naating!
så int kuna ja laga he tå heller!

Borde börja se nån serie igen..
så tiden i vasa går fortare!
men vet int va ja ska böri sii! 

så vill jag å riid!
så vill ja skriiiinn!
så vill ja spela innebandy!
så vill ja shooopp!!
så vill ja ha höstloov!
å mycki mejr vill ja!

gårdagens bild

min snygging!


sista dagen vi hade fransus.. 

<3

minnen

<3

mmmmm goooo!

rein efter en dag i arbeiti! ;D

kul kväll i vasa! haha

<3

hjälp

1:maj

<3

hesa!


sööötis

perus dag isomar!

nåja om 20 minuter får jag g till skolan och ha matte å data två ämnen jag älskar! <3<3. -.-

Inga kommentarer: