måndag 24 september 2012

Måndag morgon..

Börjar med att jag försover mej ti halv nie å sko böri 8 så jag fick stress iväg till skolan så snabbt som möjlit.. å då hadd vi data å de hade redan gått igenom läxan som ja sko borda ha ve täär å skåda ho di gjo fö ja har ingen aning om ho man ska göö e. å snart har vi prov.. åååh jess ja blir så glaad! var bara sur när jag kom till skolan för att jag hade stressat och sen missat å int fata naa..

sen hade vi domdär hotfulla situationerna så idag var det min tur att va väktare..hmm jee ja kom in å så höll en kniven mot strupen på se å sa att ha ska ha medecin å så siter ein å ba talar en massa åså en läkar som int vila gee na medicin typ så sko ja böri gö na tå.. haha jee.. lärarn tyckt ja var fö lugn typ å na int vejt ja.. haha lol..

nåjaa sen hadd vi ba na grupparbeit vi sko laga å presenter.. å nu e ja hem å tror bestämt att ja ska lägg klocko på 7 å sova å sen på en länkki å så å dusch å sen å sova igen! så er måndan över fort! x)

haha alltså di er bra ti som fatar he ja skrivar.. blandar högsvensk å dialekt å lägger typ alder punkt elä naa men k bry hejdå!




Inga kommentarer: