tisdag 25 september 2012

En dag på stan

När jag har tråkigt och åker in till stan så brukar det oftast bli att jag går till en affär och provar en massa kläder! idag stod jag nog en halvtimme i hm och provade några par byxor! tycker mönstade byxor e så fint! fast ja int vejt när ja ska täcks ha min söta byxor som ja köpt idag men no ska ja lägg på me di å si nöjd ut me di nangang no! sen måste jag gå hem från stan och jag var så hungrig.. svängde in till halpis och handlade för 2.90 hahah! äpplen,en tandborste och vindruvor! haha intressant jo ja vet! när jag kom hem gjorde jag stekt ägg med tonfisk och grynost! mmgooo! nu är jaag mätt och glad igen! och ska sitta här och sen ut å motionera lite! jepp nu en massa fjoll bilder!


dom jag köpte!


domhee var å söööt men mycki obekvämari!





haha dagens outfit! haha lol

höööhöö

sen gick jag hela långa vägen hem igen...


hahaa dähä vart ett rikti fjoll,tönt,ointressant lol inlägg! men jaja!

Inga kommentarer: